Home / خبریں / کمشنر ساہیوال کی زیر صدارت اہم اجلاس
Commissioner Sahiwal

کمشنر ساہیوال کی زیر صدارت اہم اجلاس

کمشنر ساہیوال ڈویژن سلوت سعید نے انتظامیہ کو ہدایت کی ہے کہ حضرت بابا فرید الدین مسعود گنج شکر کے سالانہ عرس کے موقع پر عوام کو سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے۔

حضرت بابا فرید کے عرس پر آنے والا ہر شخص ہمارا مہمان ہے اور اسے بہترین سہولیات فراہم کرنا ہماری دینی، اخلاقی اور قومی ذمہ داری ہے۔

عازمین کو سہولیات فراہم کرنے میں کوئی دقیقہ فروگزاشت نہ کیا جائے۔ زائرین کو سہولیات فراہم کرنے کے لیے تمام ادارے ایک ٹیم کے طور پر کام کریں۔

عرس کے دوران کورونا ایس او پیز پر سختی سے عمل درآمد کیا جائے اور کسی کو بھی کورونا ویکسی نیشن سرٹیفکیٹ کے بغیر احاطے میں داخل ہونے کی اجازت نہ دی جائے۔

وی آئی پی روٹ شٹل سروس کے ذریعے غیر ضروری ٹریفک کے بہاؤ کو کم کیا جائے۔ مہمانوں کے واش رومز کی حالت کو بہتر بنائیں اور روزانہ کی بنیاد پر صفائی کے عمل کی نگرانی کریں۔

انہوں نے یہ ہدایات پاکپتن میں حضرت بابا فرید الدین مسعود گنج شکر کے 780ویں سالانہ عرس کے انتظامات کے حوالے سے منعقدہ جائزہ اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے جاری کیں۔

اجلاس میں ڈپٹی کمشنر احمر سہیل کیفی، ڈی پی او نصیب اللہ خان، ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر ریونیو ماہم آصف ملک، ایس پی سپیشل برانچ اظہر احمد خان، اسسٹنٹ کمشنرز سرمد حسین، شرجیل شاہد گجر اور اظہر طارق وٹو، سی ای او ہیلتھ ڈاکٹر محمد بھی موجود تھے۔ احمد شہزاد اور متعلقہ اداروں کے افسران بھی موجود تھے۔

ڈپٹی کمشنر احمر سہیل کیفی نے اجلاس کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ حضرت بابا فرید الدین مسعود گنج شکر کے سالانہ عرس کی تقریبات کے دوران زائرین کے لیے ٹھنڈے پانی، لنگر، طبی سہولیات اور سیکیورٹی سمیت دیگر سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنایا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ عرس کے موقع پر دربار اور ڈی سی آفس میں کنٹرول روم بنائے جائیں گے اور سیکیورٹی کیمروں کے ذریعے مختلف امور کو مانیٹر کیا جا سکے گا۔

بہشتی دروازے کی طرف جانے والے راستے پر محکمہ صحت کی جانب سے لوہے کے گیٹ، واک تھرو گیٹ، ٹھنڈے پانی کی فراہمی کے علاوہ ٹھنڈی ہوا کے لیے پنکھے اور زائرین کے لیے طبی سہولیات کی تنصیب کی جائے گی۔

ٹریفک کو کنٹرول کرنے کے لیے ٹریفک پلان بنایا گیا ہے جس کی مدد سے روٹ پر غیر ضروری ٹریفک کی روانی کو دور رکھا جائے گا۔

اس کے علاوہ زائرین کی رہنمائی کے لیے سائن بورڈز بھی آویزاں کیے جائیں گے۔ طبی سہولیات کی فراہمی کے لیے ڈاکٹرز اور پیرا میڈیکل اسٹاف فرائض سرانجام دیں گے۔

کسی بھی ایمرجنسی کی صورت میں فائر بریگیڈ اور ریسکیو 1122 اپنے پوائنٹ پر تیار رہیں گے۔ ڈی پی او نصیب اللہ خان نے اجلاس کو عرس حضرت بابا فرید کے موقع پر کئے جانے والے حفاظتی اقدامات کے بارے میں بریفنگ دی۔

انہوں نے پاکپتن میں موجود اضافی نفری اور عرس بابا فرید اور محرم کے سلسلے میں باہر سے بلائے جانے کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دی۔

انہوں نے کہا کہ عرس کے دوران دربار کے ملحقہ علاقوں میں بھی آپریشن کیا جائے گا تاکہ کسی بھی قسم کی مشکوک سرگرمی کو روکنے کے لیے اقدامات کیے جا سکیں۔

ایڈیٹر ارشد فاروق

ارشد فاروق بٹ کالم نگار اور بلاگر ہیں۔ ساہیوال ٹائمز پر آپ خبروں کی کیٹیگری اپڈیٹ کرتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔